piątek, 5 kwietnia 2013

obrus







6 komentarzy:

  1. Witaj! Przepiekny i wiem ile pracy kosztowal. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przylazłam od Emili. Można takie cudo zamówić i zakupić?

    OdpowiedzUsuń
  3. to był mój jednorazowy wyczyn ;)
    dłubałam w wolnych chwilach i zajęło mi to pól roku!

    ale można próbować u bardziej wprawnych dziergaczek
    na przykład tu
    http://sielankowedzierganie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odpowiedź :) Mam taki sam stolik i już widziałam na nim to arcydzieło.
    Cieszę się, że podpowiedziałaś, gdzie szukać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tylko nie na sielankowedzierganie!!!
    Zakupiłam u niej 4 poszewki na poduszki (szydełkowe), były już gotowe, wysłałam pieniądze i co?
    I minął przeszło miesiąc, nie ma poszewek, nie ma zwrotu pieniędzy na konto i nie ma odpowiedzi na maile.

    OdpowiedzUsuń