środa, 27 lutego 2019

wordpress czy blogspot?

Blogspot chyba bardziej przyjazny.

pomyślę ...

10 komentarzy:

  1. Iksiu mój nowy adres to
    królewska-rodzynkami.simplesite.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten adres kieruje na główną, jak cię tam znaleźć?

      Na dodatek na bloxa się nie mogę zalogować, że złe hasło się upiera :(
      Ki czot?

      Usuń
  2. Zgadzam się z tym w pełni. Wczoraj założyłam i tu i tu, ale na blogerze łatwiej. Blogi mam już w czytniku, ale nie umiem sobie poradzić z tym, aby w bocznym panelu wyświetlała się moja lista blogów. Pozdrawiam https://trikada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w prawym górnym rogu bloga klikasz w "Projekt"
      przenosi cie do wnętrzności bloga i po lewej klikasz w "układ strony"
      szukasz " + dodaj gadżet"

      Usuń
  3. No przecież,że miałaś tego bloga !:) No i fajnie, że tu cacumowałas.
    Jest trochę zabawy z tym dodawaniem linków, ,ale jak czegoś nie wiem zadaje pytanie wujkowi Google i znajduję odpowiedź:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tutaj, tutaj :) Ja się jeszcze muszę trochę poogarniać, posprzątać kąty, umeblować- ale tutaj :)
    cytrynka

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój subiektywny wybór: najlepsze responsywne darmowe biznesowe wordpress motywy. Wyglądają naprawdę profesjonalnie

    OdpowiedzUsuń