piątek, 28 czerwca 2024

Żniwa

 Koczuję na polu, mężu kosi to pomacham do was.

Patrzcie jaka chmura była, na szczęście się rozeszła 

Zdążyłam wszystko ponakrywać.

Wczoraj mieliśmy pożar kombajnu, przytomność małża i gaśnica uratowały wszystko.

Donoszę że książkę w obcym języku czytam wytrwale, wstaje o 4.30, bo w ciągu dnia nie ma kiedy. Chodzę spać z kaczkami, Musowo je zaganiać, bo nie spieszno im do kurnika, przypuszczam że zasypiam szybciej niż kaczki. Ledwo po 22 a ja już się słaniam na nogach.

Jutro odpust w naszej parafii, myślałam że obejde go szerokim łukiem, ale teściowa i szwagierki się zapowiedziały z wizytacją. Mam ambicję jeszcze sernik upiec ...

Może mi starczy pałera, bo tymczasem w pół do dziewiątej a ja choć na ściernisku, to w lesie z sernikiem.


4 komentarze:

  1. To przy odpuscie się ludzi odwiedza a,nie kosciól?
    Iksia, kocham Cię, wstawać skoro swit, zeby czytać i chodzic spać z kaczkami, no bosko😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też cię kocham bo jesteś taka przekochana ❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Iksia to masz kaczki teraz ? ,na rosołek. Też mam 10 sztuk kupiłam. Też Cię kocham ,chyba wyczuwasz ,zaglądam tu i bardzo czekam na następne wieści.

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite zdjęcie, chyba skóra by mi ścierpła na taki widok w realu. Podziwiam wytrwałość w czytaniu !

    OdpowiedzUsuń