poniedziałek, 4 lipca 2022

 W domu na kompie zbieram się do pisania od kwietnia. Dziś przycupnelam przy sośnie na ogrodzie, może tu coś sklecę? Mam ogród w nowym miejscu, przefanstastycznie tu jest. Przede wszystkim z dala od ludzi. Żeby kury miały gdzie poszaleć małż ogrodził nowe tereny. Za stodołą dawniej było pole teraz jest kuratorium a ogród jest jeszcze dalej. Nigdy nie miałam tak pięknie wyplewionych grządek, ile ja tu podkastów i audiobooków wysłuchałam! Internet w telefonie to wspaniała rzecz, grzebiesz w ziemi i ci się nie nudzi.

Od trzech miesięcy nie padało, no może kilka razy usiłowało, ale to był raczej żart niż deszcz.

Kombajny w oddali trącają mi struny nerwicy lękowej. Nie wiem dlaczego ja się tak boję tego czasu. Nic mi nie lepiej a wręcz gorzej. Mam się ochotę teleportować w inną czasoprzestrzeń na samą myśl o żniwach.

W tym tygodniu i my zaczynamy, jęczmień już usechł na wiór.

Dla ciekawych wieści o babci donoszę, że ma się dobrze, wciąż jej się życie podoba. Więcej czasu u niej spędzam i trochę mi to rozbija dzień. Hitem okazała się dmuchana miska do mycia głowy na leżąco. Babcia była zachwycona, cztery pchły nieco mniej, utonęły wszystkie cztery.

Bez ładu i składu, ale może się rozkrecę i będę cyklicznie nadawać z ogródka?

Może mi powróci zdolność ładnego formułowania myśli? A tymczasem idę ogórki podlać.


10 komentarzy:

  1. Niewyobrażalne żeby tyle czasu nie padało! Jak to robisz, że sluchasz, nie zzera ci internetu? Ja slucham spiewu ptakow, w Klodzu takiego luksusu nie mam, to tu mnie to cieszy.
    Pozdrawiam, fajnie, że napisalas!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zżera, ale mam 10 giga. w aplikacji orange dawał w prezencie internety, ale to bylo na zachętę, żeby rozochocić, bo już nie dają

      Usuń
  2. No nareszcie! Raczej od lutego, a nie od kwietnia. Czekamy na Twój rozruch z niecierpliwością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ula, ale mi się zamiar zrodził w kwietniu ;D

      Usuń
  3. O, jak miło , że się odezwałaś , w dodatku z dobrymi wieściami z ogródka i babcinego domu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mp, dzis odkryłam że babcia ma pchłę znowu, kurde, nie wiem co robić, przecież obroży jej nie kupię, kot jej znowu sprzedał

      Usuń
    2. Iksia, kup obroże kotu :D To ja- Trolla

      Usuń
  4. Dobrze Cie czytać, u mnie troszkę dxis pada ,słabo, ale pada,a susza jest wielka .Dobre wieści o babci.Duzo masz kur?Jajka swoje to nie to co ze sklepu. Napisz co u iksikow I rodziców.Bede znów zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ira, o kurach i iksikach w nowej notce, rodzice w miarę zdrowi, i jak zawsze na wojennej ścieżce...

      Usuń
  5. Iksia, a wifi do ogródka nie sięga? Są jakieś wzmacniacze do WiFI może nich ci chłop na chlewiku (czy za czym tam ten ogródek masz) zamontuje? I se kup tablet: jest jak telefon, ale ma większe klawisze, może będziesz częściej pisać

    OdpowiedzUsuń